En stor kyss i ditt stora feta arsle.

Var och flyttstäda ett sött litet hus i fagerås idag. Med mp3 fulladdad med CK & Coldplay gick dagen som smör i solsken. Tills klockan slår typ.. hum.. 2? Då ringer bettan och frågar om jag kan jobba imorgon, JAJJEMEN säger jag. eller? imorgon? fan neeeeeeeeeeeeeej. Jag såg en inre syn om hur min underbara sovmorgon gick upp i rök. Men lite extra timmar + OB. kanoners. Synd bara att jag är för feg för att säga nej, det är faktiskt ganska synd att jag i princip är för feg för allt.


Så idag ska jag sitta på mitt feta arsle och inte gör något. det kanske blir ett magert arsle med tanke på att min kyl ekar... mja förutom thaaaaa alcohooool som jag har där i, Tacka gudarna för att armenierna började göra vin! Och bara för att jag är bitter för att jobba imorgon, så ska jag kanske ta en herrejösses fylla och skutta glatt omkring och störa folk ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0