I'm the superhero in mjukisbyxor.

Dagen gick fort och smärtfri, trots jobb. Hade väl lite grus i ögonen när jag vaknade imorse men fan jag kom upp iallafall. Ner till helvetes säffle och bli klar med byggstädet där.
Och en trevlig liten överraskning, idag hade vi faktiskt självaste chefen Kalle med oss. Kalle är en underlig liten prick i sina bästa år som alltid har en sarkastisk ton i allt han säger. Jag skulle säkert gått som handen i handsken med honom om det inte nu var att jag har fått för mig att han ogillar mig. vilket som stod han och moppa golv tills svetten rann på honom, ett tag trodde vi att han skulle få en hjärtattack. Men nog om de, kan inte HLR ändå...höhö, skönt att det iallafall blev klart där nere. Och från och med denna dag ska jag aldrig sätta min fot i den där hålan :)

Ikväll slår vi på stort och kör en helkväll med vänner och alkoholhaltiga drycker. Kan ju bara sluta bra, Eller hur? Just nu blir jag itvingad toast för att jag inte ska bli för full ikväll. VA? missat ngt, det är ju det som är meningen...

btw, hur gör man toast i fall järnet brann upp igår? JO man gör dom i våffeljärnet ist. Otroligt fiffigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0