Jag har fisk i fickorna.

Min katt envisades med att vara ute i regnet, han ser ut som en halvfuktig frotéhanduk nu, den jäveln.
När vi ändå pratar om jävlar. Vad är felet på dagens killar? Hur svårt kan det vara att hitta en snäll kille med ambitioner och som har humor?  Curlingföräldrar, betalada lägenheter och inga krav. Vad fan är det för fel på er? puuuuuuuuuuuust.
Fan, lördag imorgon då. Inte ens då får jag vara ledig, ååh silly me. Funderar på att klä av mig naken och leka inte stöta golv bort till sängen och sedan däcka av trötthet.

BTW, trodde aldrig jag skulle klara av ett 7-4 jobb, men fan till och med än idag kan jag förvåna mig själv. Denna månad har jag nästan jobbat heltid, för att vara exakt 30 timmar från heltid. KLIRR I KASSAN OCH EN JÄVLA MASSA SPRIT. möhöö, nerråååå. Men ett par nya skor behöver jag....... eller typ. 3. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0