Njaaaaee.

Idag har inte varit en helt okey dag. Eller jo, dagen började bra med ett besök av Ronja :) Men sen gick det lite utför, var med Linn och städade hennes lägenhet. Lägeheten var tråkig, men sällskapet bra :) Men jag har gått och varit lättirriterad hela dagen, ungeför som pmsx100. Skitkul att vilja bete sig som en 2åring och bara skrika och stampa i golvet. Jag börjar bli rejlt trött på detta nu, jag måste verkligen snart komma igång för att få min energi tillbaka. Har känt på senaste tiden hur jag och Ronja inte har så mycket att prata om längre för att våra stackars liv står stilla. Att inte få prata med min absolut bästa vän är det värsta som kan hända mig. Hon är min andra hälft, och det är verkligen som om man kan känna av varandra. Förstår ni vad jag menar? Om hon är deppig blir jag deppig och vice versa. Men men, bara en månad kvar sen drar skolan igång och då kommer jag verkligen få annat att tänka på än mitt pjuttifnuttjigaaaa liv jag har just nu. Så just nu vill jag bara ta några rader och skriva förlåt för att jag inte varit speciellt närvarande sista tiden. Förlåt för att jag dras ifrån er än att möta er. Men som sagt, ändring ska det bli. love you all,.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0