No Mr Piggy.

Imorse var vi duktiga och åkte ner till vårdcentralen och tog vaccin. Det var en hög av rynkor där nere och jag fick väl lite små panik över folkmassan. Jag gillar inte folk. Vi skulle ha gått hem om det inte var så att det regnet bara öste ner. Så vi var lata och tog bussen. Jag börjar få dåligt samvete över att jag inte rör på mig mer, men det är ju så jävla tråkigt väder.

Jaja, väl hemma så somnade vi och naturligvis så vaknade vi alldeles för sent. Så denna dag har gått åt att äta mat och massa soffmys samtidigt som vi tyckt synd om våra stackars ömande armar. Btw så ville jag gå på julmarknad med Christoffer vägra pga vädret. Okey då, jag förstår att julmysfaktorn är ganska låg i detta jävla pissväder.

Nu ska jag nog ta en dusch och spela lite Lego Star Wars :)



Ps, såg att The Crow går på 5an, så det blir först att kolla på favvofilmen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0