Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw

Inatt låg jag & baby och spelade tv-spel. Vi siktade först in oss på tekken 3, men det vägrade funka. Så det slutade med att vi spelade Star Wars lego tills klockan 05 , ap-kul :D Vaknade tidigt idag faktiskt, pappa var här en sväng så jag fick klippa honom. Jättetrevligt, man uppskattar det mer nu när man vet att han bor ett par mil bort. Det är liksom inte gångavstånd längre. Nee hungrig som en liten gris är jag med, så jag ska äta något, ciaoo!



Ps, old school sleep over hos Ronja idag, woho!


Kommentarer
Postat av: Lollo

nj det är bra att sälja saker man ändå inte använder!



och tack!=)

2009-12-02 @ 20:00:06
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0