Varför är tiden en hon?

Jooo jag måste berätta att idag så blev min dator anfallen av hur mycket virus som helst och bara gav upp :O Så nu har jag fått installera om windows 7... IGEN. Så nu försvann alla bilder och allt igen :(

Men men, idag har jag varit med Anders, sen träffa jag Nils. När jag kom hem så satt Christoffer här med Erik och deras datorer, så jag tog disken och laga tacopaj åt dom :)

HAHAHA btw, internet la av tidigare och dom "kunniga" killarna försökte lösa det, vem fixa det då? joo jag, för att jag är bäst :)



Ps, Jag nördar denna låt nu alltsåå.

Kommentarer
Postat av: Ronja

Då är vi två, låten har gått på repeat i två dagar nu ;P

2009-12-12 @ 01:09:19
URL: http://heltfanatisk.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0