Baby are you down?

Inatt låg jag och kollade på ett tv-program om fetisher. Mycket fascinerande. Hur kommer det sig att man får en fetish? När inser man att man tex tänder på fetma eller fötter? Och det häftiga med detta egentligen är att om du tänker på något riktigt konstigt typ som en ko som gungar i en lekpark, då finns det någon där ute som faktiskt tänder på det. Har det alltid varit såhär? Eller var dom helt enkelt för konservativa förritiden att dom kanske inte ens vågade tänka sånna här tankar? Med tanke på att dom trodde att onanera var en synd och att du kunde bli blind av det :S

Fast är det så kul att det är så himla öppet nuförtiden? Asso jag vill ju inte träffa på någon som tycker det skulle vara sexigt om jag jucka mot ett träd eller något? Jag tycker att ingen ska behöva dölja vem dom är, men jag dör ju inte av att dom håller sig i bakgrunden heller. Nee vår värld är full med knepiga människor.

Btw I'm bored.



Jag är ju för snygg för mitt eget bästa.

Kommentarer
Postat av: Ronja

Du är den sötaste bästisen/hemmafrun i heeeela vida världen :)

2009-12-01 @ 22:06:40
URL: http://heltfanatisk.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0