bebo,-

Jag avskyr att vakna fel. Seriöst så fuckar det hela jävla dagen. Personligen så tycker jag att jag är en vänlig själ, snäll, omtänksam och hela den där skiten. Många gånger sätter jag andras behov framför mina egna. Men varför tänker ingen så om mig för? Jag har ju förstått detta att killar faktiskt inte kan läsa tankar och allt jag fått höra är att jag ska säga vad jag vill. JAAAAAAAAAAA, men vad händer om jag säger det då? händer det något? njaaaaaaaeeeeeee, inte så jävla mycket ändå. Varför? ingen jävla aning. Så rent teoretiskt sätt så spelar det ingen roll om vi spelar svårfångade eller inte. Dom fattar inget ändå. Jaha, men då har ju vi det utrett då. Vad bra, då kan jag börja göra allt själv hädanefter. JA JUST DET JA, DET HAR JAG JU REDAN GJORT DOM SENASTE FUCKING ÅREN. i d i o t.




PS Against my will I stand beside my own reflection.
It's haunting how I can't seem to find myself again.
My walls are closing in.

Kommentarer
Postat av: Misha

Trodde din blogg försvunnit fast du kanske bytt adress? Känner mig som Snook - Mr cool med min blogg :D

2009-11-15 @ 01:45:16
URL: http://sexhundratio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0