:D

Hahahahahaha läste just att Linn var kanske en aningen besviken över att jag strök dukar? ELLER HUR? Vart är världen påväg? Jag & Linn har ju faktiskt varit dom i vår familj som inte kan sånt här med dukar, gardiner etc etc. (mestadels för att det är booooring) Men just det faktum att jag körde över mitt eget finger med strykjärnet säger väl en hel del? 

Men till mittförsvar så försökte jag göra om i köket och byta dom där vidriga gardinerna med päron på och den gröna duken. Och duken jag hade var som en boll av skrynklighet. Och så hittar jag en strykjärn, så jag börjar ju natruligtvis stryka. Kan ju även notera att detta var halv 3 på natten och att jag tror inte jag har hållt i ett strykjärn sen mellanstadiet på syslöjden eller nått :D Så Linn detta är fortfarade inte min grej!


Ps, min dag har i övrigt varit totalt ointressant, så den har jag inget att skriva om :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0