Hur vet man?

Man sluter sig, ingen får komma in, ingen får röra, ingen får förstöra igen. Det kanske inte är så mycket att man är cynisk mer än det faktum att man inte orkar igen. Man är rädd. Det kommer komma ups och det kommer komma downs, men hur vet man i fall man gör det rätta?

Jag kunde nog inte förstå det då, så som jag förstår nu. Det var en fredag första gången du sov hos mig. Datumet var den 11e första gången du gav mig en kyss och 10 dagar efter det gav du mig en av mitt livs bästa dagar. Du gav mig väldigt mycket på väldigt lite tid. Kanske hade du en massa som du bara väntat på att få ge till någon? Jag är glad att jag gav upp den där muren jag hade.

Jag har aldrig haft så mycket interna saker som du och jag har, jag trodde aldrig jag skulle kunna berätta saker för dig och du faktiskt förstod. Du är väldigt speciell i mina ögon och jag har väldigt mycket kärlek till dig. och jag tänker inte ge upp. Men jag vill inte att vi tar varandra för givet heller. Vårt förhållande är väldigt intensivt och passionerat, ibland är det lätt att glömma bort verkligheten i vår lilla bubbla. Men du måste lova mig att alltid kämpa, även när vi är sura. Och vet du hur jag vet det? För en gång sa du en mening jag aldrig glömmer, you complete me.


Kommentarer
Postat av: =)

Helvete vad underbar du är, som vanligt dvs =)

2009-11-08 @ 05:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0