Hu(s)moR

Okeeeeeey, idag har jag faktiskt varit lite duktig. Jag dammsög, christoffer diska och sen så bakade vi bröd :) Eller ja, han hjälpte mig med smeten innan första jäsningen ;> Sen kom Kim förbi en stund under bakingen, trevligt! Vilket som, sååååå jag kämpade med brödet. uhhaaameja. Så vart det degigt :( Men Christoffer var så söt och övertalade mig om att det minnsan var ugnens fel att de blev degigt och inte mitt, haha :D Sen åt vi det, och vet ni vad? Det blev gott ändå!



BREAD - - > DONE

Kommentarer
Postat av: Ronja

Jag blir hemskt stolt över dig när du fortsätter träna på att bli min lilla housewife ;D GILLA! Va söt du har gjort bloggen btw :) Älskar dig <3

2009-11-17 @ 07:50:45
URL: http://heltfanatisk.devote.se
Postat av: Gordon Ramsey

Fuck me, are you copycating me, yes?

2009-11-17 @ 15:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0