I'm a sucker for love.

Idag är en bra dag. Dagen började med att tända ljus i lägenheten, koka kaffe, ta fram bröd och lussebullar, sätta på julmusik med bing crosby, väcka baby och ha världens underbaraste frukost :) Då hade jag fortfarande inte sovit, så när jag väl somnade ett par timmar så åkte Christoffer och träna sen kom han hem och väckte mig :) Då tände vi ljus igen och drack kaffe/varm choklad och myste. Jag behöver såna här dagar.

På grund av min rygg så jobbar jag inte den här helgen. Men jag ska nog jobba nästa, Richard ringde förut också och fråga om jag ville ha jobb på glada ankan. Tittade även på idol förut och höll på att börja grina, shit är jag världens töntigaste? mjaa, antagligen. Nu inväntas älskling och promenad, så får vi se om ryggen blir bättre!



Min bebis Sebastian :) du är så söt!


Kommentarer
Postat av: Mami

Shit ,är det redan lucia?? Har jag missat något ? =S Kram på er!

2009-11-20 @ 23:27:06
URL: http://kiraangel.blogg.se/
Postat av: Mami

Det vet du väl, att jag aldrig tjuvstartar vad det gäller julen =) Puss!

2009-11-21 @ 11:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0