I'm on a role

Nu har jag precis varit ute och power wakat runt sjön, aaaah, härligt när det blåser svin kallt fast man har så mycket kläder på sig att det är varmt ändå (: Och så var jag och hämtat in min kitty också. Har jag berättat än att Sebbe blivit ute katt här på norrstrand? Han har varit det i en vecka nu och hitills går allt bra. Förutom det faktum att han inte fattar vad trappuppgången är till för :P

Anywhoooooo, jag bjuder på en bild när jag är ute and doin my thäääng. asso går.



PS Nu efter att jag varit duktig och varit ute och gått börjar jag vakna igen med platt mage, och det är ju faktiskt inte bara nyttigt att vara ute och gå. Det rensar ju tankarna lite oxå. Och varför inte försöka komma igång med lite rutiner nu när jag ändå går här arbetslös? schmart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0