Say it right.

Åh jag är så glad att jag har dig. Tack för att du tar hand om mig när jag inte mår bra. Tack för att du pussar mig i pannan och pillar mig i håret. Tack för att du uppmuntrar mig till att våga göra saker och tack för att du får mig att skratta. Tack för att vi kan prata om precis allt och tack för att du inte bryr dig när jag ser ut som fan, fiser eller rapar. Tack för att du lagar mat åt mig och är den som håller om mig om natten. Tack för att du alltid försöker att väcka mig så försiktigt som möjligt och viska fina saker i mitt öra för du vet vilket hemskt morgonhumör jag kan ha. Tack för att du med stort tålamod försöker lära mig nya saker och tack för att du mer än ofta har överseende med mitt temperament. Tack för att du säger förlåt när du vet att du gjort fel och tack för att du uppskattar dom små sakerna jag gör. Tack för alla komplimanger du ger mig och tack för att du inte är som alla andra.

Jag älskar det faktum att vi varje dag tar en paus bara för att säga tack för allt idag och hur mycket vi älskar varandra. Det är vår lilla rutin, och den är nästan lika fin som du :)



Kommentarer
Postat av: Linn

Nej vet du vad, detta var det finaste jag läst på länge! Jag är jätteglad för din skull, ni förtjänar att må bra! Massa kärlek, <3

2009-11-27 @ 11:15:46
URL: http://linngabriella.blogg.se/
Postat av: Mami

Så fint, gumman! Många kramar till er!

2009-11-27 @ 12:46:42
Postat av: Ronja

<3

2009-11-30 @ 05:34:49
URL: http://heltfanatisk.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0