Söndag, jahapp-

Helluuu. Idag åt jag frukost klockan 18:00, bra va? Mannagrynsgröten la sig som en cementklump i magen så jag vart JÄTTEmätt, men den försvann nästan lika fort, så nu har jag precis tryckt en apelsin. Sedan åkte jag & Ronjis till Tobbe och hälsa på han och hans nya tjej. Jag tror vi gilla henne :) Nu kan man ju inte säga så mycket efter att träffat människan bara en gång, men allt är bättre än tobbes senaste tjejer, varav den sista var lucifer själv.

Ringde även Mami förut och bad om hennes brödrecept, HUR SKA DETTA GÅ? den enda jag har bakat i brödväg var scones för typ 4 år sedan. Men någon gång måste jag ta i tu med mitt jag-kan-inte-laga-mat. Jag kan inte hålla mig borta från köket föralltid tycker man. hum, eller?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0