Times like these,

Idag har jag adress ändrat faktiskt, de ni. Och skickat iväg papper till CSN. Wieehoo, hoppas,hoppas,hoppas.

Träffade även lilla syster idag, som faktiskt inte är så liten. Sjukt vilken känsla man får och ser att hon är på väg att växa upp och känslan av att man måste beskydda henne. Jag vill inte att hon röker, även om jag började i hennes ålder. Jag vill inte att någon dum kille krossar hennes lilla hjärta medans jag själv började utsätta mig för sån skit i den åldern. På någotvis känns det annorlunda, sjukt va? Nu fattar man vissa föräldrar, och ändå är detta bara min lillasyster och inte mitt barn.

Nweeep, nu ska jag inta soffläge & dega mig tjock!



Ps, La Familia,  خانواده♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0