Wöööh, nu dör jag.

Nu har jag varit vaken i 28 timmar. Har sagt till mig själv att jag tidigast får lägga mig vid 22-23 tiden. I can do this!! Förövrigt har jag haft en underbar dag :) Började med en fika i trevligt sällskap som sedan slutade med ett par timmar på stan och kolla massa, bla i antikbutiker :) Inhandlade även ett par coola boots från myrorna!

Fick även träffa pappa och umgås lite, supercozzyyy. Vi åkte även upp till Linn och Anthony, Misha & sixten var där också. Sedan när jag kom hem svingade Ronja förbi på kaffe (hör och häpna jag drack en halv kopp kaffe idag, och inte nog med det så drack jag även en red bull imorse. vilket jag aldrig gjort förut, så jag kommer säkert trilla av pinnen snart).

Anyywhoo, älskar er!




Jag idag, innan jag sprang runt med en grön rand på min överläpp från en metrotidning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0