Yeeees

Idag sov jag till 3. Och jag har absolut ingen ursäkt. Förutom det att man blir inte så pepp av att gå arbetslös. Man blir trött mentalt av det och jag kan ju säga att jag inte är världens bästa sällskap just nu.

Anyywhooo, gick på bio med Björn, Frank & Elinor idag :) det var trevligt! För dom som inte vet så är det fd arbetskamrater, Frank var till och med min chef ett tag. Vi såg 2012, verkligen en sevärd film. Och bäst är nog att se den på bio, för den hade grymma effekter :) Sen gick jag hem i snövädret såg lite på tv och sen åt. Just nu har jag varit i väse en sväng med Ronja, FY FAN HUR VÄGARNA SER UT. Vart är plogbilen?

Imorgon kanske det blir forshaga och dricka i gamla goda vänners sällskap, yey. Men nu ska jag gå ut och leta efter Sebbe, va ute förut men han ville inte komma då. Är rädd att han fått en liten chock av vädret, det är ju trots allt första gången han ser snö :P wish me luck!



PS Sebbe ser typ full ut, HAHAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0