Det är som det är.

Skjutsade pappa ner till nysäter igår för jag skulle låna bil. Så vi stannade kvar hos Mami ett tag, det var trevligt :) Jag älskar min familj. Och jag hoppas att ni aldrig tror annat, livet är för kort för att ni inte ska veta det. Vilket som så kommer vi hem, lagar mat...igen.., går promenad och tittar på film. Jag tror klockan var halv 7 imorse när jag väl somnade. Usch hatar att inte göra något vettigt. Men idag ställde vi klockan på 11 och hade en lugn frukost, trevligt oxå! Nu ska jag rensa ut kylen medans Christoffer monterar ner några hyllor. Sen blire willys, woohooo. Bästa affären eveeeeeeer.





Jag vill inte och kan inte förstå sorgen, men jag beklagar.


Kommentarer
Postat av: Mami

Vad menar du med det där om sorgen, skrutt?

2009-10-24 @ 20:26:09
URL: http://kiraangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0