Hero

Vilken dag! Jag tycker själv att jag varit överdrivet duktig faktiskt. Okej, nu är jag här på norrstrand, sovrummet står klart och sebbe ligger sött och sover i sängen. Ända sen han har kommit hit har han kollat nyfiket runt och luktat på allt han kan komma åt. Men resan hit (!), Sebbe jamade som aldrig förr och mitt hjärta gick i bitar. Jag gav honom mat och en liten skål creame fraiche bara för att han inte skulle hata mig.. Jag tror det funka :)

Annars då? Jag ska då aldrig flytta igen där man bor 3 trappor upp och ingen hiss, min rygg... aj aj aj-
Nu är det bara dret saker kvar i min lägenhet, och sofforna och min köksbord. Men det får jag ta någon annan dag. Känner att jag måste få iordning här först. Jag har kommit på att jag & chrilloffer(haha) har helt enkelt för mycket kläder. Men en positivt sak är ju att det finns varje tjejs dröm i den här lägenheten, jajjemen en walk in closet. Synd är det bara full med grejer....




PS Jag är fortfarande sjuk, och det känns som om jag snart hostar ut allt som finns. Fast jag får nog magmuskler av det så det är ju bra, yees. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0