Lalalalaaa.

Ang igår kan ja väl säga såhär ; jag fick ingen ordning på det. Jag slängde bara en jävla massa papper, och de borde vara bra. Att jag faktiskt kan förmå mig själv att slänga något.

Btw Jag & Christoffer låg i sängen inatt och råkade byta kanal där det går en skräckfilm med Demi Moore. GAAAAH, den va läskig :O så värd att kolla på. Den hette Half Light.

Jag & RonjiiiZzZ funderar över att ha Disney maraton i helgen, det skulle röjja- Jag verkligen ser oss inkrypna i ett varsitt täcke och ligger och gråter till Tarzan. Okej, en fråga. Vad heter en Bromance, med två tjejer? Visst vi är väl inte alltför tjejiga, men ja vill inte kalla oss bros ändå. Hum, Hoemance? HAHAHA.




PS Jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din.



Kommentarer
Postat av: Linn

<3

2009-10-15 @ 22:49:45
URL: http://linngabriella.blogg.se/
Postat av: Anonym

Den filmen har jag! Tror Linn har den för tillfället. Älskar skotten, Angus, bara så j-ä FIN! =) Älskar filmen också. En av de bästa jag har. Älskar dig!!

2009-10-16 @ 01:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0