Så var det de här med packningen....

Okej, nu är det bananlådor i hela min lägenhet med papper och gamla saker som jag hållt fast vid dom senaste 10 åren. Det här med att börja på nytt, eller gör jag verkligen det? Allt har verkligen ett värde för mig och ja vill inte slänga min gamla dagböcker som är hur patetiska som helst eller alla VHS filmer som mest är b-filmer eller det där kärleksbreven jag fick när jag var 14 eller alla prydnads saker som jag absolut inte vill ha uppe men som jag i alla fall inte ska slänga. Varenda gång jag flyttar påminns jag om det gamla, om jag har inte riktigt listat ut om det är en bra eller dålig grej än.

Jag har i alla fall kommit så lång att jag i alla fall har tänkt på hur jag ska organisera detta på ett smidigt sätt. Så om jag faktiskt lyckas återstår att de.




Ps Kul att man kan roa Sebbe i alla fall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0