wöööh.

Idag har jag fått en vision, nee men jag har kommit på att jag vill byta jobb. jag vill ha något som är mer stadigt. Visst jag skulle lätt kunna fortsätta jobba där jag jobbar nu bara jag får mer timmar så eller heltid. Men de verkar dock inte bli så. Ronjis nipplequeen har varit här och käkat tills hon vill spy, as always. Söt. Själv är jag bara måttligt glad över att få mat. Kvällen själv i all ära med de är fucking ensamt ändå, åhsuuuck. En jävla random torsdag jo tjena de är säkert skit bra på tvn. mööhhhöö.



PS är vi inte riktigt graciösa av oss? joo ta mig fan att vi är vad killar vill ha!! vem skulle inte vilja?

PS2 Ronja söker en snygg,stadig kille i sina bästa år (19-26) som vill låna ut en arm om nätterna, speciellt en högerarm då hon gillar att sova längst in i hennes säng. Du ska ha körkort och vara tillgänglig jämt då denna sockerpullan behöver lite mys.Ring vid intresse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0