Buddy Holly :D

Idag var jag på Buddy Holly musikalen, och det var jättebra :D Är rånöjd :D

Firade även min söta moster idag som har blivit 50, hehe :) Vi firade hos hennes dotter/min kusin Karro! Det var jättetrevligt. Och ikväll skulle det bli överaskingsfest för henne, så jag skjutsade dit pappa förut. Och jag tror dom hade trevligt för jag fick nämligen ett sms av Ronja där det står: Mamma och Göran dansar, skitsöta! haha.

Så idag har varit en bra dag. (aah förutom när det är 15min kvar innan musikalen börjar och bilen sitter fast i massa snö och bakdäcken inte fick nått fäste. usch svor som bara den, men sen kom det en man och hjälpte till att putta. Det tackar vi för!)






Ps. Fick inga kort för jag har ingen kamera :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0