så ovärt.

Lektion idag på morgonen och sedan eftermiddagen. Imorse när jag vaknade var jag hemskt bitter över det faktum att jag var tvungen att ha en håltimme på 3 timmar. Och när jag väl anländer till första lektionen får vi en uppgift, och så säger läraren "ni kan jobba med den hemma om ni vill". EEEEEEEEEEH. Jag kunde ju haft den fetaste sovmorgonen ever om hon bara hade mailat mig uppgiften istället. Men icke. Istället fick jag sätta mig på en buss hem igen 20 min senare. Och så tänkte jag att jag kanske kunde sova lite. Somnade jag? Ja. Sov jag 20 minuter och vaknade sen igen? Ja. Nu börjar min hemska matte om 1tim&20min. uuhhää. Men ja och baby ska gå ner på stan. Det kanske piggar upp mig lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0