Sooolen :D

Älskar att solen är framme! åh jag längtar så till våren så man kan springa runt i vita tygskor och skinnjackan :) Idag hade jag bara en lektion så jag åkte hem och åt frukost med min älskling! Vi var hos Farmor Johannesson igår så vi fick med oss te-kakor hem som hon bakat. mmmh :) Åh nu är jag så familje-sjuk så ni anar inte! saknar er som fan! ♥

Imorgon är det en lektion sen lov för min del! Såå skönt ska det bli! Får även pengar imorgon så det blir att storhandla :) Jag och världens bästaste Christoffer ska även gå på bio imorgon. Shutter Island, HAHA jag lär ju skita ner mig! Och på lördag ska vi till LLA och kolla på Buddy Holly musikalen, can't wait :D Nej nu ska jag hitta på något annat! ciaaooo.





Skin, skin som den sol du är.
Låt hela världen se ditt vackra leende.
Jag säger lys, lys som den stjärna du är.
Du lyser upp mitt mörker och jag känner du är med.
Hur du rör mig, talar, sättet du ser mig.
Tack mitt hjärta för alla stunder du ger mig.

Kommentarer
Postat av: Mami

Shutter Island baseras ju på boken Patient 67, som jag har här och har läst. Lånade den av Nina för hundra år sen ungefär, men nu har jag alltså läst den. Bra bok, men man blir fruktansvärt förvirrad! Bered dig på det. Puss puss!

2010-02-25 @ 16:20:07
URL: http://kiraangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0