I'm cool.

Okey, dålig update. Men jag har verkligen inte orkat. Våran router krånglar så jag har inget internet på min dator ändå. Men vad har hänt den senaste veckan då? Jag har vänt dynget till en helt skaplig rytm. Min familj har varit och hälsat på. Jag har varit och ätit smörgåstårta på Tåmmys födelsedag. Vi har varit och storhandlat så äntligen är våran kyl/frys full. Jag har börjat räkna ner dagarna då skolan börjar. Jag har träffat Niklas. Jag har börjat plocka bort julen. LITE tråkigt liv jag har, men detta är verkligen mer än vad jag brukar göra :P

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen kanske det blir promenad ner till stan. Och ikväll kanske det blir en liten utgång, vi får se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0