ja,bra.

När jag vaknade imorse kändes det som om jag blivit påkörd av ett tåg. Kroppen värkte, allt var snurrigt och huvudet gjort ont. Som tur är har jag haft världens bästa pojkvän som gjort min dag bra trots mitt knäppa huvud. Vi har myst hela dagen, varit gulligulliga och gjort underbar mat. Nu är han dock och gör sig av med lite testosteron hos Jeppan =)

Annars då? joo jag har väl konstaterat att jag är väl fortfarande lite bättre än alla andra. Jo btw helt sjukt, ´kom på förut att jag skulle vilja jobba som mäklare. Går in på kau.se och ser att jag måste behöva ha läst matematik C........................................................................MATTE C??????????????????? herregud. jävla idioter. eller ja, kanske egentligen jag som är en jävla idiot som inte kan räkna. Meeen ändå ;< krossa gärna mina drömmar liksom. nejdå, fan va tråkig jag är.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0