Jag bakar.Sån är jag.



Klockan är kvart i 12 en torsdagskväll och jag är fullt upp i matbrödsbakning. Och detta är andra gången jag bakar detta bröd och jag är säääääker på att bara för jag lyckades förra gången och mitt självförtroende i köket höjdes lite så kommer jag med största sannolikhet misslyckas idag. By the way är ju jag en såndär tjej som kletar allting jag får på händerna/fingrarna av det på kläderna (kan ju ha något med min barndom som bonde att göra, men vad vet jag?). Vilket som min kära mor hatar detta och tycker det är lite lortigt kanske, själv tycker jag om att vara lortig så dagens bakning till ära så valde jag svarta kläder som nu är fulla med mjöliga handavtryck. We like.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Det där med kladd ligger nog i generna för jag är exakt likadan...jag gillar oss ändå jag fast vi är lite lotiga :) Puss

2010-01-29 @ 12:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0