OH AM I FRESH!

Och här sitter jag. Har precis tagit en dusch och ätit frukost. Vi skulle egenligen åkt till mormor idag men det blev inte så :/ Så jag passar på just nu att faktiskt njuta av att vara själv här hemma (JAA VET! vilken hycklare jag är eller hur?). Men det är lite knepigt det där att man vänjer sig vid att vara själv, det va såhär jag brukade göra på morgonen. själv. Och ibland är det skönt det med :) Men jag säger absolut inte nej till att ha en Christoffer att krama på inatt :>

Gårdagen var sjukt kul in my opinion. Jag, Ronja, Joel & Olof gick ut på nöjes, drack lite, dansa, prata och bara hade det kul :) tack för det mina kära vänner!

Och denna dag ska ägnas åt plugg, bra musik & bara ta det lugnt (:



Peace out bic boooys;.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0