Skrutt.

Jag känner mig gammal. Ska jag vara helt ärlig så vill jag inte fylla 21. Att vara vuxen är tråkigt. Att diska är tråkigt. Att betala räkningar är nog tråkigast. Jag & Chrillen prata idag om att är man rik så kan man göra sig snygg. Jag är inte rik. Typiskt. Men jag får i alla fall igång en inkomst from den 25e. Då kan jag nog piffa upp mig lite.HEEHE.

Idag har jag varit på skolan och skrivit in mig, spännande. Mjaa, förutom att jag kommer faila mattekursen. Jag kan knappt räkna. Men men jag får väl gå särklasser och lalla runt så löser det sig nog. Har även fikat med baby idag och träffat Ronja.

Ps. Hitta en bild från 2004 på mig. Det var fan det värsta jag sett. Jag avskyr 15-åringar. Och snälla älskade lillasyster som fyller 15 i april till dig har jag bara en sak att säga, ja du är fjortis. Men du växer ur det du med :)



ciaaooo bella, ge mig mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0